۱۳۹۶ آبان ۲۵, پنجشنبه

بیانیه انجمن پادشاهی به زلزله زدگان سر پل ذهاب

سر پل ذهاب لرزید و دل ما را لرزاند، هموندانم و هم میهنانم، زیر آوار ماندند. هموندان انجمن پادشاهی در اندوه هستند و اندوه خود را با تلاش بیشتر برای نابودی این حکومت بد یمن اسلامی جبران می‌کنند.
خبر ها حاکی از آن است که دولت اسلامی نه توان کمک رسانی را دارد و نه میگذارد که مردم خود یار خود باشند. این حکومت پس از مقابله آشکار با مردم در ۷ آبان در پاسارگاد، این دومین بار است که در مقابل مردم صف آرایی میکند.
خبر های دریافتی از منطقه گویای این است که نهادهایی همچون حلال احمر و و سپاه به کمکهای مردمی ارسالی به چشم غنایم جنگی می نگرند و آنها را برای خود انبار می کنند و یکسری کالاهایی که قابل استفاده نیستند همچون آب معدنی هایی که تاریخ انقضای آنها برای 4 سال پیش است بین مردم پخش می کنند.
این حکومت نه تنها توان مقابله با اتفاقات طبیعی را ندارد بلکه این تخم حرام ها علاقه ای به ایران ندارند و ایران ما را به عنوان قنیمت جنگی می‌شمارند.
هم میهن کرمانشاهی:
ایران فقیر نیست. ایران از آن توست. ایران گرفتار است. این وظیفه من و توست که ایران را آزاد و آباد کنیم. و تا زمانی که از شر این آفت اسلامی رهایی نیابیم، هر روزمان زلزله و هر روزمان سیل و طاعون است.
به انجمن پادشاهی ایران بپیوند.
پاینده ایران
روزبهان ۵۰۱۰۰
۲۴ آبان ۶۳۸۱ شاهنشاهی (۱۳۹۶ اسلامی معاویه ای)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر