۱۳۹۷ اسفند ۷, سه‌شنبه

امروز روز مادر است...




امروز روز مادر است...

امروز در تقویم اسلامی زادروز دختر پیامبر اسلام است و روز مادر نامیده شده است، پس بگذاريد از مادرانی ياد کنيم، که حکومت اسلامی میخواهد وادار به سکوتشان کند، مادران حق طلبی که وحشتی ندارند و عامل وحشت دیکتاتوری جمهوری اسلامی شده اند، چه آنان که امروز هستند و چه آنان که در خاک آرمیده‌اند.

امروز روز مادران تمام جانباختگان کشتار بی رحمانه دهه شصت ، مادران خاوران، مادرانی چون مادران ندا و سهراب، مادران بهکیش و لطفی، مادران کشته شدگان قیام های متفاوت چهل سال اخیر علیه دیکتاتوری، مادران صانع ژاله، امیر حسین تهرانچی، محمد مختاری، حامد نورمحمدی و تمام شهدای راه آزادی، مادر ستار بهشتی، مادران پارک لاله، مادران صلح کردستان و بسیاری مادران دیگر است. مادرانی که در راه آزادی وطن عزیزترین و ارزشمندترین دارایی شان را از دست داده اند.

در عمق قلب این مادران آتشی برپاست که تا انتهای جهان شعله میکشد، آتشی که فریاد آزادی ست از زبان فرزندان درگذشته شان، شعله ای که چهل سال است زبانه میکشد.                                                                             
به چشمان دردمند این مادران که بنگریم عشق و اراده ای می‌بینیم که با تمام خستگی هنوز پشت ظلم را می‌لرزاند.

این مادران هیچ هراسی از هیچ شکنجه و بند و زندانی ندارند.
آن ها روح فرزندانشان را در درون خود زنده کرده‌اند.
یک روح زنده شده در وجود یک مادر داغدار را نمی توان کُشت، به زندان برد و یا شکنجه کرد!
این مادران نماد روح های زنده شده در وجود کسانی هستند که فرزندانشان ناجوانمردانه به قتل رسیده اند! نماد درد یک ملت! دردی که سال‌هاست بر مادران داغدیده این خاک رفته است! فراموش نکنیم که امروز روز مادر است...






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر