۱۳۹۴ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

حکم ضدبشری و قرون وسطایی کور کردن چشم یک جوان 28ساله


خبرگزاری قاصدان آزادی :به گزارش افکارنیوز، پسر جوان که در درگیری خیابانی، چشم چپ یک راننده را نابینا کرده بود، پای میز محاکمه ایستاد و به قصاص چشم محکوم شد.
رژیم ضدبشری آخوندی روز 11مردادماه 1394حکم به قصاص چشم یک جوان 28ساله به‌نام حامد داد.
وی می‌گوید در سال 89 و وقتی که 23سال سن داشته به‌طور ناخواسته و در یک درگیری خیابانی باعث آسیب رساندن به چشم یک راننده شده بود. 
حامد در دادگاه گفت: “ساعت حدود ۱۲ شب بود و من در خانه نشسته بودم که مادرم با من تماس گرفت و گفت که ماشین پدرم با یک پژو تصادف کرده است. وقتی از پشت گوشی تلفن، صدای داد و فریاد شنیدم، شوکه شدم و به سرعت به سمت میدان جمهوری رفتم، بین راه، دوستم ابوالفضل را دیدم و از او خواستم تا همراهم بیاید. وقتی به میدان جمهوری رسیدم چند مرد را دیدم که با پدر و مادرم درگیر بودند و افراد زیادی به‌عنوان تماشاگر در آنجا جمع شده بودند، من با میله طلق شکسته موتورم به شاهدان اشاره کردم تا زودتر محل را ترک کنند، اما همان موقع محمدحسین سرش را برگرداند و میله ناخواسته به چشم او فرو رفت.» او ادامه داد: «من قصد توجیه‌کردن کار اشتباهم را ندارم. اما واقعا قصد آسیب رساندن به چشم محمدحسین را نداشتم.

http://www.afkarnews.ir/vdchkknkv23nxmd.tft2.html

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر