۱۳۹۵ مهر ۹, جمعه

واکنش دولت اسلامی، به نامه سرگشاده انجمن پادشاهی ایران



نامه سرگشاده انجمن پادشاهی ایران به سپاه پاسداران، دو هفته پیش از اینکه به صورت رسمی از رسانه های انجمن پادشاهی انتشار یابد توسط دلیر دختران و دلیر پسران انجمن در شهر های زیر نفوذ خود آغاز به پخش شده است.
این نامه سرگشاده به عنوان هشدار، به صورت چاپ شده درب منزل و یا محل کار عوامل سپاهی و بسیجی تحویل داده شده است.
پخش این نامه سرگشاده کماکان وظیفه اصلی تبلیغاتی همه یاران انجمن پادشاهی است. زیرا با این نامه حضور خود را در محل نشان میدهید.
سپاه چهار هفته نخست را در مقابل انجمن ساکت ماند،  اما وظیفه مقابله با انجمن را به خبرگزاری های محلی خود واگذار کرد و از بازتاب آن در سطح رسمی فرماندهان سپاه خود داری کرد.
پس از این چهار هفته نخست از طریق خبرگزاری ۸ دی (http://www.8deynews.com) در گیلان، مدعی شدند که: « با تلاش سربازان گمنام ولایت یکی از مرتبطین اصلی شاخه نظامی انجمن پادشاهی ( تندر ) در استان گیلان شناسایی و دستگیر شد.»
خود متن به تنهایی نشان از ساختگی خبر میدهد. زیرا سازماندهی انجمن پادشاهی به صورت ستاره ای نیست بلکه انجمنها اکثرا مستقل هستند و با همدیگر ارتباط  ندارند. از اینرو چیزی به نام «مرتبط اصلی» در چنین سازماندهی موجود نیست. اما اینجا نویسندگان محلی سپاه قرار است یک پیروزی بزرگ را معرفی کنند.
https://tondar.org/images/2016-09-01/8deynews.com.png
سایت ها و روزنامه های محلی خبر فوق را عینا نقل کرده اند. خبر گزاری « بیجارگاه»   علاوه بر نقل خبر، با تکرار لجن پراکنی های از نوع  کیهان شریعت مداری، کوشش میکند خاطر خوانندگان خود را آسوده بگرداند.
یک هفته بعد، «انقلاب نیوز»  خبر از دستگیری « وابستگان انجمن پادشاهی ایران در غرب کشور» میدهد و خاطرنشان میکند که بخشی از این وابستگان دو تابعیتی هستند. این خبرگزاری چنین گزارش میدهد که دستگیری ها در استان لرستان انجام شده است.
دولت اسلامی سخت پایبند حفظ آبروست. اما خبر مهم این است که این تازه گامهای نخست دلآوران انجمن پادشاهی است که برداشته میشود. انجمنهای پادشاهی سوگند یاد کرده اند تا ایران را تبدیل به جهنم برای سپاهی و بسیجی و هر چه مربوط به آن است، کنند. منتظر خبر های بعدی باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر