۱۳۹۳ بهمن ۱۰, جمعه

"رابطه رنگ کفش با مردانگی و نور دیده"

"رابطه رنگ کفش با مردانگی و نور دیده"
ابن بابويه روايت ميکند که ابی عبد الله مردی را ديد که کفش سياه پوشيده فرمود چرا کفش سياه پوشيدی؟ مگر نمی دانی کفش سياه نو چشم را کم ميکند و مردانگی را ضعيف ميکند...بر تو باد پوشيدن کفش زرد که نور چشم را زياد ميکند و باعث قوت مردانگی ميشود !
عن ابی عبد الله انه رای رجل و عليه نعل سوداء فقال مالک و لبس السوداء؟ هی تضعف البصر و ترخی الذکر و...
(کتاب خصال شيخ صدوق ..ابن بابويه باب سوم جلد ۱ ص ۹۹)

فیلیپ دوینتر، سیاستمدار‌ بلژیکی « قرآن» را منبع تمام شرهای جهان معرفی کرد.


فیلیپ دوینتر، سیاستمدار‌ بلژیکی « قرآن» را منبع تمام شرهای جهان معرفی کرد.
فیلیپ دوینتر در نشست پارلمان بلژیک در مورد مساجد و رادیکال شدن برای پرسیدن سوال از «ژان ژامبون» وزیر کشور بلژیک پای کرسی رفت.
وی که در حین سخنانش قرآن را به هوا بلند کرد گفت: علت بسیاری از بدی‌ها و منشا تمامی بدی‌ها قران است. وی با بیان این مطلب که اجازه قتل انسان‌ها نیز در قرآن صادر شده است گفت: " نباید بلژیک برای مساجد منبع مالی تامین کرده و امام جمعه‌ها را در این مساجد بکار گمارد."
فیلیپ دوینتر در نشست پارلمان بلژیک در مورد مساجد و رادیکال شدن برای پرسیدن سوال از «ژان ژامبون» وزیر کشور بلژیک پای کرسی رفت …. وی که در حین سخنانش قرآن کریم را به هوا بلند کرد گفت: علت بسیاری از بدی‌ها و منشا تمامی بدی‌ها!
ژان ژامبون وزیر کشور بلژیک نیز ضمن محکوم ساختن سخنان دوینتر اعلام داشت: شما کتابی را که بسیاری از مردم این کشور به آن ارج نهاده و حتی آن را مقدس می‌شمارد، به هوا بلند کرده و به تمامی این جامعه توهین می‌کنید.

۱۳۹۳ بهمن ۹, پنجشنبه

داستان تكان دهنده سر زدن يك ايراني در عربستان و واكنش دولت و رضاخان




داستان تكان دهنده سر زدن يك ايراني در عربستان و واكنش دولت و رضاخان


عماريون نوشت: جوان 22 ساله اي به نام ميرزا ابوطالب يزدي، فرزند حاج حسين مهرعلي، در سال 1322 خورشيدي (دو سال از پادشاهي محمد رضا مي گذشت) با همسرش، به قصد زيارت مكه در ايام حج، از راه خرمشهر به كويت رفته و از آنجا خودش و زنش را با شتر به سرزمين حجاز و مكه ميرساند.

در جريان طواف به علّت بيماري، به استفراغ مبتلا گرديد و قي كرد.
براى احترام خانه كعبه بلافاصله احرامي ِ خود را (كفن سفيدي كه در مراسم آنجا مي پوشند) جلوي دهان گرفت و در نتيجه احراميش آلوده شد.
امّا مانع از كثيف شدن خانه كعبه نگرديد و در اين موقع چند نفر از مسلمانان دو آتيشه شهادت دادند كه ابوطالب قصد كثيف كردن كعبه را داشته است و ابوطالب بيچاره بازداشت گرديد و سپس در دارالقضاي شرعي محاكمه و به گردن زدن محكوم شد.

حكم او در روز دوازدهم ذي الحجّه تازي، توسط دژخيم آل سعود كه توسط 50 نفر پاسبان ابوطالب را در حالي كه دستبند به دست هايش زده بودند، اجرا شد.

ابوطالب يزدي را، از مركز پليس خارج و به جلوي بازار صفا و مروه آوردند و در ميان جمعيت مقابل سكوي مجازات قرار دادند.
جلاد رسمي دولت سعودي، ابوطالب را چهار زانو روي زمين نشاند و بازوان او را بر محوري ثابت بست و سپس به دستش دستبند زد، جمعيت در ميداني كه نزديك دارالقضاي شرعي بود، جمع شده و منتظر اجراي حكم بودند. فرمان قتل به زبان عربي قرائت شد.

سپس جلاد سر به گوش ابوطالب گذارده، آخرين دقايق زندگي را به
عربي به او يادآور مي شود و ابوطالب كه تا آن لحظه نه مفهوم محاكمه
را فهميده بود و نه از متن حكم كه به زبان عربي قرائت مي شد
چيزي مي فهميد، ساكت و آرم نشسته، نگاه به جمعيت دوخته بود، كه ناگاه جلاد با نوك شمشير فشاري به پشت گردن ابوطالب وارد مي سازد.

بر اثر آن خون جاري و ابوطالب از ترس سرش را جلو مي برد و در همين لحظه جلاد با يك ضربه شمشير بزرگي كه در دست داشت، بر گردن او فرود مي آورد.

گردن به وضع فجيعي بريده شده ولي استخوان حلق مانع از قطع شدن سر مي شود.
امّا بلافاصله شمشير براي بار دوّم به حركت درآمده سر از گردن جدا و روي پاي ابوطالب مي افتد و بنا به گفته همسرش، آخرين كلمه اي كه ابوطالب برزبان آورده، اين جمله بود: «آخر شما كار خودتان را كرديد».

بلافاصله دو اتومبيل در محلّ حاضر مي شود و يكي سرِ جدا شده و بدن را به پزشك قانوني منتقل مي نمايد و ديگري با ريختن شن در صدد از بين بردن آثار جنايت برمي آيد.
شيخ علي اصغر يكي ديگر از حجّاج ايراني داوطلب به خاك سپردن ابوطالب گردن بريده مي شود.
پليس سعودي به شيخ علي اصغر خبر مي دهد كه جنازه براي تحويل حاضر است.

وقتي كه به پزشك قانوني مي روند، متوجّه مي شوند كه سرابوطالب را معكوس روي بدن گذارده و دوخته اند.
به شيخ علي اصغر مي گويند كه بايد 65 ريال سعودي دستمزد بخيه زدن سر به بدن را پرداخت كند تا جسد تحويل و اجازه حمل داده شود!

شيخ علي اصغر عصباني شده، فرياد مي زند: پول را بايستي كسي بدهد كه فرمان قتل را داده است!

خانواده ابوطالب كه منتظر برگشتن حاجي از مكه بودند، وقتي بدن بي سر ابوطالب را بجاي سجاده و تسبيح و عطر دريافت كردند؛ بر سر و روي خود مي كوبيدند.
دو خواهر ابوطالب، در فاصله كمي از يكديگر جان باختند (گويا خودكشي كردند)

پس از اين فاجعه ضد بشري در سعودي، دولت ايران روابط ديپلماتيك خودش را با سعودي براي چهار سال قطع كرد. و ديگر هيچ كس حق نداشت به سعودي برود.

اما، دوباره با فشار مقامات مذهبي، و مردم متعصب ايران، محمدرضا شاه با فرستادن يك شمشير طلايي به دربار سعودي، خواهان بازگشت مناسبات سعودي با ايران شد.

هنگامي كه خبر زدن گردن ابوطالب يزدي به رضا خان در ژوهانسبورگ رسيد، در حالي وي از تندرستي و سلامتي زيادي برخوردار نبود،
با خشم گفت: من اگر آنجا بودم، خاك سعودي را توبره مي كردم و اين است سزاي بي خردان ابلهي كه فرسنگ ها مي پيمايند و با سرمايه هاي خود را به جيب وهابيون بي مغز ميريزند و آبروي خود و خانواده و ميهن خود را، به تاراج ميدهند.

آخرين سخني که بابک با فريادي بلند بر زبان آورد اين بود: " پاينده ايران "


در (کتاب حماسه بابک، اثر نادعلی همدان) چنين آمده است:
تو ای معتصم خيال مکن که با کشتن من فرياد استقلال طلبی ايرانيان را خاموش خواهی کرد. من لرزه ای بر ارکان حکومت عرب انداخته ام که دير يا زود آن را سرنگون خواهد نمود.
تو اکنون که مرا تکه تکه ميکنی، هزاران بابک در شمال و شرق و غرب ايران ظهور خواهد کرد و قدرت پوشالی شما پاسداران جهل و ستم را از ميان بر خواهد داشت!
اين را بدان که ايرانی هرگز زيرکرد بار زور و ستم نخواهد رفت و سلطه بيگانگان را تحمل نخواهد كرد. من درسی به جوانان ايران داده ام که هرگز آن را فراموش نخواهند کرد.
من مردانگی و درس مبارزه را به جوانان ايران آموختم و هم اکنون که جلاد توشمشيرش را برای بريدن دست و پاهای من تيز ميکند صدها ايرانی با خون به جوش آمده آماده طغيان هستند.
مازيار هنوز مبارزه مي کند و صدها بابک و مازيار ديگر آماده اند تا مردانه برخيزند و ميهن گرامی را از دست متجاوزان و يوغ اعراب بدوی و مردم فريب برهانند.
آخرين سخني که بابک با فريادي بلند بر زبان آورد اين بود:
" پاينده ايران "

افسوس بر خاکی که بابک خردمینش برای رهایی مردمانش جانش را فردا کرد و تیرگی دهشتناکی قرن هاست که بر خرد همان مردمان چیره گشته است...
پاینده ایران

متن برگرفته از وبلاگ گفتار در مورد واقعیت اسلام

۱۳۹۳ بهمن ۸, چهارشنبه

کشوری که اخوند داشته باشد عقب مانده ترین کشور دنیاست!


" آخوند چیست؟ "

آخوند موجودي است که در محيط هاي آلوده به فساد و ناآگاهي رشد مينمايد و شکل ظاهري آن شباهتي نزديک به انسان دارد .ولي روي کله شان مقدار زيادي پارچه سفيد يا سياه قرار گرفته؛ آنها هم مانند انسانها روي دو پا راه ميروند

اما صورتشان با انسانها فرق دارد بدين ترتيب که صورت آنها پوشيده ازموهاي زبر و دراز است! همچنين طرز پوشش آنها هم با آدمها کاملا متفاوت است ! چنانکه داراي جيبي بسيار بزرگ هستند که گنجايش مقادير بسيار بسيار زياد پول وثروت را دارد ! همچنين طرز صحبت کردن آنها نيز با آدمها فرق فراوان دارد ، آنها با زباني صحبت مينمايند که گويا متعلق به دوران ماقبل تاريخ است . داراي اشتهايي سيري ناپذيري هستند .چنانکه هرگز و به هيچ وسيله اي سير نمي شوند! و از ديدن خون به وجد مي آيند ! تفاوت ديگري که با انسانها دارند اين است که : انسان براي انجام کاري از دست و مغز استفاده مينمايد ولي آخوند براي اين کار تنها از دهانش بهره ميجويد !

از گريه وناراحتي ديگران به غايت لذت ميبرد ، و برعکس شادي و خوشبختي انسان آنها را ناراحت مينمايد !

آخوند به هرآنچه مثل خودش نيست حمله مينمايد .و در صدد نابودي آن برمي آيد ! وميخواهد هميشه هم خود را حق به جانب نشان دهد !

انواع آخوند :

آخوندها انواع مختلف دارند که همگي در صدد کسب قدرت هستند ! و چون به آن دست يابند به خطرناکترين موجود کره زمين تبديل ميشوند . نمونه بارز آن آخوندهاي ايران ميباشند ..

امام :نوعي از آخوند است که خود را از تمامي کاينات برترميپندارد تقريبا همطراز خدا ! ونيز بري ازهر گونه خطا ميداند .

آيت الله : آخوندي است که حسرت امامت دارد ! و يک پنجم دارايي مردم را تصاحب مينمايد !

حجت السلام : آخوندي است که دلالت بر حقانيت اسلام مينمايد ! نوع کوسه اي آن از کوسه هم خطرناکتراست!

مرجع تقليد : نوعي از آخوند است که با ميمونها سر و کار دارد !

آخوندک : نوعي از آخوند است که دوران دگرديسي آن هنوز کامل نشده است

کاریکاتور - چرا ملت در برابر جنایت های خامنه ای و رژیمش سکوت کرده اند ؟

۱۳۹۳ بهمن ۶, دوشنبه

اﺳﻼم ﻋﻤﻴﻘﺎ ﺿﺪ زن اﺳﺖ ." ابن وراق"


اﺳﻼم ﻋﻤﻴﻘﺎ ﺿﺪ زن اﺳﺖ .
اﺳﻼم ﻋﻠﺖ ﺑﻨﻴﺎدى ﺳﺘﻢ ﺑﺮ زﻧﺎن ﻣﺴﻠﻤﺎن و ﻋﻤﺪﻩ ﺗﺮﻳﻦ ﻣﺎﻧﻊ در ارﺗﻘﺎى ﻣﻮﻗﻌﻴﺖ ﺁﻧﺎن اﺳﺖ .
اﺳﻼم همواره زﻧﺎن را از ﻧﻈﺮ ﻓﻴﺰﻳﮑﻰ، هوﺷﻰ و اﺧﻼﻗﻰ ﻣﻮﺟﻮداﺗﻰ ﻓﺮودﺳﺖ ﻣﻰ ﺑﻴﻨﺪ .
ابن وراق

ابن وراق نام مستعار نویسنده‌ای مشهور در زمینه نقد اسلام است.
وراق با تاریخ‌نگاری وقایع اولیه اسلام به شهرت جهانی رسید و کتاب‌هایی را در این زمینه به چاپ رسانده که ایده‌های رایج در مورد این دوره را به چالش می‌کشد.
علت استفاده او از نام مستعار ابن وراق (به معنی پسر کاغذساز) نگرانی او از امنیت شخصی بوده‌است.
به گفته وراق «من می‌ترسیدم سلمان رشدی دوم شوم.» 

۱۳۹۳ بهمن ۵, یکشنبه

وبلاگ‌نویس عربستان سعودی در ملاء عام 'شلاق' خورد



گزارش ها حاکی از آن است که حکم شلاق رائف بدوی، یک وبلاگ نویس در عربستان سعودی به جرم توهین به اسلام در ملا عام اجرا شده است.
رائف بدوی که به هزار ضربه شلاق و ۱۰ سال حبس در زندان محکوم شده، ۵۰ ضربه شلاق خورد. به گفته فعالان حقوق بشر حکم شلاق او به طور هفتگی اجرا خواهد شد.
آقای بدوی که یکی از موسسان "شبکه لیبرال سعودی" است، در سال ۲۰۱۲ بازداشت شده بود.
سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر، حکم دادگاه در عربستان سعودی در رابطه با اتهامات آقای بدوی را محکوم کردند و آمریکا خواهان عفو او شده است.
روز گذشته، چهارشنبه ۹ ژانویه، جن ساکی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از مقامات عربستان سعودی درخواست کرد تا "مجازات وحشیانه" آقای بدوی را لغو و پرونده او را بازبینی کنند.
آقای بدوی همچنین به پرداخت یک میلیون ریال سعودی (۲۶۶ هزار دلار) محکوم شده است.
او در ۲۰۱۳ از اتهام کفر که می‌توانست مجازات مرگ را برای او به همراه داشته باشد، تبرئه شد.
طبق گزارش خبرگزاری آسوشیتد پرس، وکیل مدافع آقای بدوی نیز سال پیش پس از محکوم شدن به یک رشته اتهامات در دادگاه رسیدگی به جرائم تروریستی، به ۱۵ سال حبس در زندان محکوم شد.
به گفته شاهدان عینی حکم شلاق آقای بدوی امروز بعد از به پایان رسیدن مراسم نماز جمعه در بیرون محوطه مسجدی در جده اجرا شد.
خبرگزاری فرانس پرس به نقل از شاهدان عینی گزارش کرد که آقای بدوی در یک خودروی پلیس به مسجد انتقال یافت و بعد اتهامات او در برابر حضار قرائت شد.
سپس به او گفته شد که به جمعیت پشت کند و در حالی که در سکوت کامل ایستاده بود، شلاق خورد.

http://www.bbc.co.uk/persian/world/2015/01/150109_l43_saudi_blogger_flogged

علی مولای متقلبان چنین فرمود...

علی‌ آب طالبی: بر زنان جوان سلام نمی‌کنم، زیرا صدایشان مرا به وجد می آورد!
علی مولای متقلبان سلام کردن بر زنان جوان را زشت می‌دانست و می‌گفت:
می‌ترسم که صدایش مرا به وجد آورد و در من بیش از آنچه را که می‌جویم وارد شود.
(اصول کافی/ کتاب العشره/ باب سلام کردن بر زنان)

۱۳۹۳ بهمن ۳, جمعه

دو زن سیاستمدار نروٰژی از سفر به ایران به دلیل قانون حجاب اجباری خودداری کردند

و زن سیاستمدار نروٰژی از سفر به ایران به دلیل قانون حجاب اجباری خودداری کردند
رهبر حزب چپ (نروژ) ترینه سکی گرانده معتقد است که قانون ایران که او را در بازدید از این کشور مجبور به پوشاندن مو و بدن خود می‌کند تبعیض‌آمیز است. با این حال او از «حجاب اختیاری» زنان دفاع می‌کند.
رهبر حزب چپ، ترینه سکی گرانده در مصاحبه با روزنامه داگساویسن گفت: چنانچه بخواهیم به ایران برویم، باید حجاب داشته باشیم. خیلی بعید است من چنین کاری کنم.
پارلمان (نروژ) دعوتی شفاهی از طرف کمیته امور خارجی و امنیت مجلس ایران دریافت کرده است. در این راستا هیاتی از کمیته امور خارجی پارلمان (نروژ) برای بازدید از مجلس (ایران) دعوت شده است. این بازدید هنوز در مراحل اولیه برنامه‌ریزی است و هنوز تاریخی تعیین نشده، ولی تصمیم بر سفر هیات مهمان قطعی است.
اما رهبر حزب چپ، ترینه سکی گرانده، و نماینده مجلس (عضو عالی)، ماریت نیباک (حزب کارگر)، این هیات را همراهی نخواهند کرد. آنها حاضر نیستند به خاطر زن بودن زیر بار حجاب اجباری در ایران بروند.
تبعیض:
رهبر حزب چپ تاکید می‌کند که او می‌خواهد برای صیانت از حق زنانی که خواهان داشتن حجاب هستند مبارزه کند، ولی در عین حال بر حق خود برای حمل نکردن پوشش مذهبی مصر است.
او می‌گوید: من معتقدم عقیده‌ای (قانونی) که موی مرا چنان خطرناک بداند که (در صورت نپوشاندن آن) نتوانم به کشوری بروم تبعیض‌آمیز است. او در ادامه اضافه می‌کند: من با کمال میل حاضرم چنان‌چه به یک محل (ساختمان) مذهبی پای بگذارم موی خود را بپوشانم، ولی بین احترام به مکان‌های مذهبی و کل یک کشور تفاوت بزرگی هست.
زنان باید خود را بپوشانند:
در ایران همه زنان ملزم هستند که لباسی بلند به تن داشته باشند که موها و بدن (به جز صورت) را می‌پوشاند.
در همین راستا، عضو عالی مجلس، ماریت نیباک از حزب کارگر نیز سفر به ایران را تحریم کرده است. او در گفتگویی با روزنامه داگساویسن می‌گوید: وقتی که تصمیم گرفته شد گروه کوچکی از کمیته امور خارجی پارلمان به ایران سفر کنند، من و ترینه سکی گرانده بلافاصله اعلام کردیم که این گروه را در سفر به ایران همراهی نخواهیم کرد.
نیباک دلایل اصولی خود را برای عدم سفر به ایران دارد: ایران یکی از معدود کشورهایی است که نوعی از پوشش را برای زنان خارجی نیز الزامی می‌داند. این لباس تمام بدن را می‌پوشاند، به نحوی که تنها صورت پیدا است.
تبعیض بر علیه زنان:
نیباک سابقه‌ای طولانی در فعالیت در حوزه حقوق بشر در ایران و به ویژه تبعیض علیه زنان دارد. او می‌گوید: برای من پوشیدن این لباس (حجاب) بنا به دلایل اصولی و سیاسی حوزه زنان غیرممکن است. من نیازی ندارم که عضو گروهی باشم که به ایران سفر می‌کنند.
او همچنین به موارد متعدد نقض حقوق بشر در ایران اشاره می‌کند: به عنوان مثال، در دادگاه شهادت یک زن معادل نصف یک مرد در نظر گرفته می‌شود. به گفته او این تنها یک نمونه از موارد فراوان تبعیض علیه زنان است.
او معتقد است که ارتباط کشورهای غربی با ایران اهمیت زیادی دارد: ولی از آنجا که من در زمینه وضعیت حقوق بشر در ایران فعالیت مستمر داشته‌ام، درست نمی‌بینم که در این شرایط (الزام به داشتن حجاب) به ایران سفر کنم.
مختصری در مورد نظام حاکم بر ایران:
- نظام حاکم بر ایران نوعی از تئوکراسی با ته‌مایه‌ای از دموکراسی است. رهبرکه بالاترین مقام تصمیم‌گیری در کشور است، توسط شورایی مشتمل از 86 نفر روحانی انتخاب می‌شود. طبق قانون اساسی، رهبر حق نظارت، کنترل، اداره و تصمیم‌گیری در قوه قضائیه، پلیس، نیروی نظامی و رسانه‌ها را دارد.
- مطابق قانون اساسی ایران که در سال 1979 به تصویب رسیده است، قانون اسلامی (شریعت) بر تمام قوانین دیگر در کشور اولویت دارد. مجازات اعدام برای مجموعه بزرگی از جرایم رایج است. زنان ملزم به پوشاندن مو و بدن خود هستند.

۱۳۹۳ بهمن ۲, پنجشنبه

انتقال پنج فعال مدنی بازداشت شده از بند سپاه به بند عمومی

آتنا دائمی از بند ۲-الف سپاه به بند نسوان منتقل شد.
همچنین آسو رستمی، علی نوری، محمدسعید حسینی‌زاده‌موحد و امید علی‌شناس از بند ۲-الف به بند ۸ زندان اوین منتقل شدند.
آرش صادقی و مجید مقدم همچنان در سلول‌های انفرادی بند ۲-الف تحت فشار برای مصاحبه تلویزیونی قرار دارند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، آتنا دائمی فعال مدنی که ۱۹ مهر ماه با هجوم ماموران سپاه بازداشت شد، پس از بیش از سه ماه سلول انفرادی در بند ۲-الف سپاه طی روز جاری دوشنبه ۲۹ دی ماه به بند زنان (نسوان) زندان اوین منتقل شد.
وی در تمام این مدت تحت فشار بود تا ارتباط با احمد شهید، گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل را بپذیرد.
همچنین امید علی‌شناس که ۱۳ شهریور ماه بازداشت شده بود به همراه آسو رستمی و علی نوری که در تاریخ ۱۶ مهر ماه بازداشت شدند و محمدسعید حسینی‌زاده‌موحد که ۲۳ مهر ماه بازداشت شده بود از بند ۲-الف به بند ۸ زندان اوین منتقل شدند.
گفتنی است، آسو رستمی و علی نوری پس از شرکت در تظاهراتی در حمایت از مردم کوبانی بازداشت شده بودند.
طبق گزارشی که به دست خبرگزاری هرانا رسیده آرش صادقی و مجید مقدم دو فعال مدنی بازداشت شده دیگر، همچنان در بند ۲-الف سپاه در انفرادی بسر می‌برند و جهت مصاحبه تلویزیونی تحت فشار قرار دارند.

بازداشت تعدادی از فعالان زن در تهران توسط اطلاعات رژیم جنایتکار اخوندی

اطلاعات سپاه پاسداران روز دوشنبه، تعدادی از فعالان حقوق زنان را در تهران بازداشت کرد.
این برخورد‌ها جهت ممانعت از برگزاری برنامه‌های اعتراضی فعالان این حوزه در ارتباط با اسیدپاشی‌های اخیر است.
هیچ کدام از این فعالان خواهان قصاص و پاسخ خشونت بار در برابر خشونت نیستند. خواسته اصلی آنها پایان دادن به قوانین و تریبون هایی است که خشونت را علیه زنان در خانه و جامعه تئوریزه می کنند.
زهرا خندان، که سابقه کار در خبرگزاری کار ایران (ایلنا) و روزنامه اعتماد را دارد و سها مرتضایی روزنامه نگار و فعال سابق دانشجویی دانشگاه صنعتی امیر کبیر (پلی تکنیک تهران) از جمله این بازداشت شدگان هستند که دوشنبه در منازل مسکونی خود در تهران بازداشت شدند.
سها مرتضایی سابقه یک ترم محرومیت از تحصیل در این دانشگاه را نیز دارد.
بازداشت‌های دیگری نیز از فعالان زنان در روز جاری صورت گرفته است که در گزارشات آتی اطلاع رسانی خواهد شد.
چنین برخوردهای سیستماتیکی با فعالان در نظام بسته و مستبد نشان می دهد که امنیت شهروندان و حکومت رابطه ای معکوس دارد. در واقع تنها و تنها عامل جهت دهنده به سیاستهای داخلی و خارجی، ایدئولوژی و خواسته های اقلیت بر سرکار است نه منافع شهروندان و کشور...
لازم به یادآوری است مهدیه گلرو، دیگر فعالان حقوق زنان که در تجمعات اعتراضی علیه اسیدپاشی‌ها شرکت جسته بود، کماکان بلاتکلیف در بازداشت به سر می‌برد.
منبع: هرانا

۱۳۹۳ دی ۳۰, سه‌شنبه

کتاب دو قرن سکوت عبدالحسین زرین کوب


عبدالحسین زرین کوب در رویه 69 کتاب دو قرن سکوت می نویسد :
فاتحان گریختکان را پی گرفتند ؛ کشتار بیشمار و تاراج گیری به اندازه ای بود که تنها سیصد هزار زن و دختر به بند کشیده شدند ؛
شصت هزار تن از آنان به همراه نهصد بار شتری زر و سیم بابت خمس به دارالخلافه فرستاده شدند و در بازارهای برده فروشی اسلامی به فروش رسیدند ؛
با زنان در بند به نوبت همخوابه شدند و فرزندان پدر ناشناخته ی بسیار بر جای نهادند ؛ هنگامی که این خبر بگوش عمر رسید دستها را بهم کوفت .
دختران و زنان ايراني را در بازار مدينه فروختند و سبايا و اسرا خواندند.
مي گويند بيش از 42 هزار زن ايراني در ميان اعراب به عنوان كنيز تقسيم كردند. چندین هزار پسر نوجوان ايراني را با سوزن دوك... ( قدرت جنسي را از آنها گرفتند) و به عنوان غلام مانند حيوان آنها را بكار گرفتند.
اینها نمونه هایی هستند از آن معنویتی که ایرانیان در اسلام دیدند و با آغوش باز به پیشواز آن شتافتند !!


https://azadieiran2.wordpress.com/2013/08/24/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D9%88-%D9%82%D8%B1%D9%86-%D8%B3%DA%A9%D9%88%D8%AA-%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%BE-%D8%B4%D8%AF%D9%87/

اناتومی سید علی گدا...


انگشترهای خامنه ای

خامنه ای فردی که در چند دهه گذشته بیشترین تاثیر را بر زندگی عمومی و حتی خصوصی ایرانی ها، پس ازخمینی داشته است.
او کسی است که بیش از همه توسط سیستم های اطلاعاتی اش، درباره این و آن می داند؛
اما کمتر کسی است که ازجزئیات خانه و خانواده و ارتباطات و علائق شخصی و یا نحوه کار او با خبر باشد.
این راز داری افراطی از سوی خود او و سیستمش عمدی بوده است. در راز بودن، از او یک کاریزما ی مقدس برای طرفدارانش و یک چهره مخوف برای مردم ساخته است.
بخشی از گزارش های مربوط به ثروت خامنه ای قاتل!!!
در کلکسیون انگشتری های خامنه ای 300 انگشتری خاص حدودا جمع آوری شده که 3 تای آن ها از آستان قدس به او تحفه داده شده..
گرانترین انگشتری 500 هزار دلار قیمت و قدیمی ترین عقیق دنیا را دارد.
این کلکسیون ها در بیت رهبری نگهداری می شود.

۱۳۹۳ دی ۲۹, دوشنبه

نماز ستون دین است !

نماز ستون دین است !
محمد پیامبر مسلمین چگونه نماز میخوانده ؟ دستها در کنار بدن (شیعی)
یا گذاشتن کف دست راست بر پشت دست چپ و زیر ناف (اهل سنت)
ولی مسلمانان هنوز با هم توافق نظر ندارند که چگونه باید نماز بخوانند و چگونه اذان بگویند، دینی که ستونش اینقدر تق و لق باشد به چه درد میخورد؟
پیامبر اسلام 23 سال پیامبر بوده اگر روزی 17 رکعت نماز خوانده باشه 138805 رکعت نماز خونده، چگونه است که مسلمانان چیزی که اینقدر تکرار شده را نتوانسته اند ثبت کنند تا ببینند پیامبر دست بسته نماز میخوانده یا دست باز، بعد از روی احادیثشان آدم میکشند؟
این دین مسخره نیست؟

لا اکراه فی الدین....


۱۳۹۳ دی ۲۷, شنبه

دو نفر در شیراز بالای دار رفتند/ مردم باز هم تماشاگر بودند










دو نفر در شیراز بالای دار رفتند/ مردم باز هم تماشاگر بودند

ه گزارش  خلیج فارس، اتهام این افراد، ورود به منزلی در سال 89 و تجاوز به یک زن است.
بنابراین گزارش، آن ها سپس با ارعاب این خانواده ها، مانع طرح شکایت آن ها شدند.
حکم اعدام این دو نفر پس از دستگیری و طی کردن مراحل قانونی در شعبه دو دادگاه کیفری صادر شد و صبح امروز در یکی از مناطق شیراز و در مقابل دیدگان مردم به اجرا درآمد.
عکس: «محمدرضا دهداری» عکاس مهر
http://iranwire.com/news/35/7168/

خمینی و ارمسترانگ

آرمسترانگ خودش به ماه رفت اما خمینی عکسش در ماه بود ...
آرمسترانگ ۳۰۰ کیلو سنگ از ماه آورد ، خمینی ۳۰۰ هزار کشته جنگ روی دستمان گذاشت ...
آرمسترانگ می اندیشید که منشاء پیدایش ماه کجاست، خمینی می اندیشید خمس و زکات در ماه باید چگونه پرداخت شود...
آرمسترانگ می اندیشید بی وزنی در فضا را چگونه تمرین کند، خمینی می اندیشید قبله در فضا کدام طرف است...
آرمسترانگ دانشگاه هوافضا رفت و فهمید منشاء ماه از زمین است، خمینی به فیضیه قم رفت و فهمید اگر در اثر زمین لرزه شخصی به روی عمه اش بیفتد بچه تولید شده حلال زاده است ...
آرمسترانگ موجب سربلندی مردم امریکا شد، خمینی موجب سرافکندگی مردم ایران ...
آرمسترانگ اکنون دارد در جهنم می سوزد اما خمینی اکنون در بهشت دارد با حوری ها خوش می گذراند و شراب و عسل می نوشد

محمد پیامبر مسلمین چگونه نماز میخوانده ؟

نماز ستون دین است !
محمد پیامبر مسلمین چگونه نماز میخوانده ؟ دستها در کنار بدن (شیعی)
یا گذاشتن کف دست راست بر پشت دست چپ و زیر ناف (اهل سنت)

ولی مسلمانان هنوز با هم توافق نظر ندارند که چگونه باید نماز بخوانند و چگونه اذان بگویند، دینی که ستونش اینقدر تق و لق باشد به چه درد میخورد؟
پیامبر اسلام 23 سال پیامبر بوده اگر روزی 17 رکعت نماز خوانده باشه 138805 رکعت نماز خونده، چگونه است که مسلمانان چیزی که اینقدر تکرار شده را نتوانسته اند ثبت کنند تا ببینند پیامبر دست بسته نماز میخوانده یا دست باز، بعد از روی احادیثشان آدم میکشند؟
این دین مسخره نیست؟

۱۳۹۳ دی ۲۶, جمعه

در پی حادثه تروریستی شارلی هبدواحمد ابوطالب، شهردار مسلمان روتردام


http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/netherlands/11342282/Rotterdams-mayor-tells-Muslims-to-pack-their-bags-and-go-if-they-dont-like-freedom.html

احمد ابوطالب، شهردار مسلمان روتردام (دومین شهر بزرگ هلند)
به همدینان خود گفته است: 
«اگر تاب و تحمل آزادی بیان و دیگر آزادی های موجود در اروپا را ندارید، 
با خودتان صادق باشید و روزنامه نگاران را نکشید. 
چمدان هایتان را ببندید و گورتان را از هلند گم کنید.»

۱۳۹۳ دی ۲۴, چهارشنبه

نشریه گروه انصار حزب‌الله در ایران، کشتار کارکنان مجله فرانسوی شارلی ابدو را اجرای "کیفر مشروع ساب النبی" خوانده و آن را به مسلمانان تبریک گفته است

http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2015/01/150114_l45_yalasarat_charlie_hebdo?ocid=socialflow_facebook

نشریه گروه انصار حزب‌الله در ایران، کشتار کارکنان مجله فرانسوی شارلی ابدو را اجرای "کیفر مشروع ساب النبی" خوانده و آن را به مسلمانان تبریک گفته است.
این هفته‌نامه تیتر زده: "امسال ایام ربیع نور علی نور شد/دشمن هتاک نبی روانه گور شد" و با روتیتر "حمد و سپاس بی کران خدای سرمدی و هزاران تبریک و تهنیت به امت محمدی" از کشتار کارکنان مجله شارلی ابدو استقبال کرده است.

روزنامه جمهوریت ترکیه کاریکاتور روی جلد شماره تازه مجله شارلی ابدو را منتشر کرد

http://www.ateisthaber.net/charlie-hebdo-son-sayisi-turkce.html
نسخه جدید مجله فرانسوی «شارلی ابدو» که هفته گذشته هدف حمله مسلحانه قرار گرفته بود، با انتشار کاریکاتور دیگری از پیامبر اسلام روی جلد مجله به بازار آمده است. این نسخه جدید که با تیراژ میلیونی به پیشخوان روزنامه فروشی ها رفته، پیامبر اسلام را با چشمان گریان و در حالی به تصویر کشیده که پلاکارد «من شارلی هستم» را در دست دارد. بالای این تصویر هم نوشته شده: «همه بخشیده می شوند».

ساخت آدم برفی حرام است

مفتی سعودی ساخت آدم برفی حرام است
یکی از مفتی های سعودی در جدیدترین فتوای جنجال برانگیز خود درست کردن آدم برفی را حرام دانست.
پایگاه خبری «الوسط بحرین»، محمد صالح المنجد مفتی سعودی در پی بارش برف در بسیاری از کشورهای منطقه با صدور فتوایی ... ادامه ...
مفتی سعودی ساخت آدم برفی حرام است
یکی از مفتی های سعودی در جدیدترین فتوای جنجال برانگیز خود درست کردن آدم برفی را حرام دانست.
پایگاه خبری «الوسط بحرین»، محمد صالح المنجد مفتی سعودی در پی بارش برف در بسیاری از کشورهای منطقه با صدور فتوایی درست کردن آدم برفی را حرام دانست.
المنجد در واکنش به خوشحالی ساکنان شمال عربستان که از بارش برف به شدت خوشحال شده اند و به تصاویری از آدم برفی های ساخت خود را در پایگاه های اجتماعی منتشر می کنند، بر حرام بودن درست کردن آدم برفی حتی برای بازی تاکید کرد.
انتشار این فتوای مفتی سعودی با انتقادات گسترده ای در پایگاه های اجتماعی روبرو شد.
ظاهرا دلیل این مفتی سعودی برای صدور چنین فتوایی همانند دانستن ساخت آدم برفی با ساختن بت و مصداق شرک است.

بارش برف در عربستان سعودی ، و تکرار آن به عنوان علامت ظهور شناخته شد!



"بارش برف در منطقه تبوک عربستان نشانه ی ظهور ان شا الله"
بارش برف در عربستان سعودی ، و تکرار آن به عنوان علامت ظهور شناخته شد!
امسال دومین سالی است که برف درمنطقه تبوک عربستان
به زمین می نشیند
سایت "الجوار" ضمن اشاره به این بارش برف در دو سال پیاپی گزارش مفصلی از حدیثی نبوی می آرود با این مضمون" هنگامی که در مشرق زمین
پرچم های مشکی رنگ برافراشته می شود و در سرزمین حجاز
که سرزمینی گرم و خشک است برف می بارد،‌
ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف نزدیک خواهد بود."
از اونجائی که الله و پستچی نادانش از وجود پدیده ای بنام برف و زمستان
بی اطلاع بودن در قران نیز سخنی یافت نمی شود !

نان و ایمان......


۱۳۹۳ دی ۲۲, دوشنبه

رهبر در ایران تصمیم گیرنده ی اصلی برای مردم!



 "رهبری در ایران من به شما میگویم :
چه بگویند
چه بنویسند
چه بخوانند
چه ببینند
به چه گوش بدهند
چه بپوشند
چه باوری داشته باشند
من شما را خواهم کُشت!


۱۳۹۳ دی ۲۱, یکشنبه

گفتاردر مورد واقعیت اسلام و ایران: ولی وقیح مانند اختاپوس



گفتاردر مورد واقعیت اسلام و ایران: ولی وقیح مانند اختاپوس:
 ولی وقیح مانند اختاپوسی بر روی کشورمان افتاده ، پرچم نحس خود را که به شکل اختاپوس است بر روی ایران کشیده، کشورمان را مانند ارث پدری اشا...

شجاع الدین شفا

به امید روزی که ایرانیان از خوابی که افسونگران مذهبی و سودگران دینی
به منظور تآمین منافع شخصی و گروهی خود بر آنها تحمیل کرده اند ،
بیدار شوند ، خرد و درایت انسانی خویش را از زندان خرافات آزاد کرده
و به جای تلف کردن عمر و نیروهای شگرف انسانی خود در پیروی از مشتی خرافات نابخردانه در راه شکوفا کردن زندگی انسانی و توان بخشیدن به اخلاقیات و ارزشهای فردی و بهسازی زندگی اجتمایی خود گام بردارند .
شجاع الدین شفا

۱۳۹۳ دی ۱۹, جمعه

بیزاری آخوندها از پارسی و پارسی‌گویی

بیزاری آخوندها از پارسی و پارسی‌گویی:
"غلط کردید با این کتاب (شاهنامه) سراسر تخیل موجب شدید زبان قرآن کنار گذاشته شود و بجای آن عجم زنده کردید!
من خودم فارسی زبان هستم ولی میگویم:
این فارسی چه گلی بر سر ما زد؟"
- مرتضی آقا تهرانی
البته این اخوند تازی زاده باید نام خانوادگی مرتضی تازی را برای خودش انتخاب میکرد که با افکار کثیف و تازی پرستانه اش هماهنگ باشد

من یک چارلی هستم!





در حمایت از کاریکاتوریستهای چارلی هبدو و محکوم کردن عمل وحشیانه تروریستهای مسلمان 

۱۳۹۳ دی ۱۷, چهارشنبه

حمله تروریستی و و حشیانه مسلمانان به دفتر هفته نامه شارلی هبدو در پاریس






"همه مسلمانان تروریست نیستند ولی همه تروریستها مسلمان هستند"
مسلمانان تروریست بار دیگر نقش آفرینی کردن !
«بربرمنشی استثنایی»
حمله ی تروریستی مسلمانان آشوبگر به دفتر هفته نامه شارلی هیدو در پاریس
باعث کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از روزنامه نگاران و کاریکاتوریست ها شد
به این هفته نامه قبلن به خاطر انتشار کاریکاتورهائی از محمد بن عبدالله در سال ٢٠١١ مهاجمانی با بمب آتش زا حمله کرده بودند.
اما امروز که به چهارشنبه سیاه در فرانسه معروف شد وضعیت فرق میکرد
چهارشنبه ٧ ژانویه ٢٠١٥ مردان مسلح نقاب دار وارد دفتر هفته چارلی هبدو در پاریس شدند و در پی تیراندازی دست کم دوازده نفر از این میان چهار کاریکاتوریست نام‌دار فرانسه شارب، کابو، ویلنوسکی و تینوس را کشتند.
به گفته شاهدان و پلیس این کشتار به شکل اعدام انجام شده است،
مهاجمان به هنگام جلسه هیات تحریره وارد ساختمان شده و پیش از کشتن روزنامه‌نگاران از آن‌ها خواسته بودند خود را معرفی کنند.
کریستف دو لوار دبیر اول گزارش‌گران بدون مرز که در نخستین دقایق حمله در محل حاضر شده بود، اعلام کرد : حمله با سلاح سنگین به رسانه‌ها همان نوع خشونتی است که ما در عراق و سومالی و یا پاکستان می‌بینیم.
ایا چنین حمله‌ای را در پاریس را تصور می‌کردیم؟ کابوسی است که به واقعیت تبدیل شد. این حمله روز سیاهی در تاریخ فرانسه است.
فرانسوا هولاند رئیس جمهور فرانسه پس از این حمله در محل حاضر شد. وی این حمله را «بربرمنشی استثنایی» خواند و اضافه کرد « هیچ اقدام بربرمنشانه‌ای هیچ‌گاه نمی‌تواند آزادی رسانه‌ها را محدود کند. »
رئیس جمهور فرانسه در پی این حمله طرح حفاظت از اقدام‌ها تروریستی را به مرحله اعلام خطر فوق‌العاده افزایش داد.