۱۳۹۳ دی ۱۱, پنجشنبه

آیا با دستورات کشت و کشتار دگراندیشان و خرافات در اسلام، بازهم باید به عقاید مسلمین احترام گذاشت؟

وَقَاتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ سَمِیعٌ عَلِیمٌ (بقره/۲۴۴): در راه الله کشتار کنید و بدانید که الله شنواى داناست‏!!
خوانندگان گرامی، اگر گمان می  برید که این جمله دیالوگ یک فیلم جنگی است، باید خدمت شما عرض کنم که خیر، این جمله را الله مدینه به عنوان یک دستور به مسلمانان می گوید و از آن ها می خواهد که در راه الله، کافران ، یعنی دگر اندیشان را به خاک و خون بکشند.
این که الله شنونده ی داناست، استعاره دارد از اینکه الله ناظر اعمال آن هاست و در صورت کشتن انسان هایی که مخالف او و رسولش هستند، قاتلین را به بهشت خواهد فرستاد.

چه ادبیات مبهوت کننده ای، چه نبوغ بی نظیری در بیان عطوفت و مهربانی، چه دموکراسی دلنشینی…خواننده گرامی، آیا هرگز به خود اندیشیده اید این چه اللهی می تواند باشد که به امت خود سفارش کشتن دیگران دهد، و خود را ناظر و آگاه بر آن جنایت ها بداند؟
باید گفت؛ این الله یک دیوانه، و یا مجنون روانی است، که خون طلب است، و از کشتار دیگران لذت می برد!.  این گفته ها بی تردید نمی تواند زائیده یک پروردگار، آن هم پروردگاری مهربان باشد.
اگر به جانورهای انسان نمائی چون هیتلر، استالین، صدام، راسپوتین، و مانند آن ها نگاه کنیم، آنان نیز از کشتن دیگران و خونریزی لذت می بردند .
از این جا می توان برداشت کرد، که این گونه دستور کشتن دادن ها، و خود بر آن نظاره داشتن، از مغز انسان هایی تراوش می کند که در کودکی و نوجوانی به دلیل نارسایی خوانوادگی و مشکلات اجتماعی،  بیمار روانی شده اند، و همیشه به طور نا خواسته با بدبینی و کینه توزی در صدد انتقام کشیدن از جامعه و نابودی آنند.
اگر به کودکی محمد، یتیم و بی سرپرست ماندن و آوارگی او در کوچه ها نگاه کنیم که چه گونه مورد ضرب و شتم و حتی مسخره شدن و توی سرخوردن همسالان خودقرار گرفته بود،  به آسانی می توانیم برداشت کنیم که محمد در اجتماع خود به حالت یک بیمار روانی پرورش یافته است.
محمد که درفقر مادی، معنوی، و نرسیدن محبت از خانواده این چنین نا آرام و ناتوان بزرگ می شود، جاه طلب، خودکامه، مال دوست، و سرشار از شهوت جنسی، و همچنین پراز عقده های روانی می گردد، که می خواهد از هرکس، و هرچیز انتقام گیرد.
نخستین کاری که می کند، از شرایط دوران، و جامعه خود آگاهی پیدا می کند. کارگری در کاروان های تجارتی ورفت وآمد به سوریه، مصر، دمشق و دیگر شهرهای آن روز، او را با ادیان زردشتی، مسیحی، و یهودی آشنا می کند.
او برای خود یک الله خیالی انتقام کش و بی رحم که گویای فکر و اندیشه خود او بوده است، می سازد. برای تبلیغ و دیگران را به زیر چتر خود آوردن، به ثروت و شهرت اولیه نیاز داشته است، که بهترین راه آن ازدواج با پیره زن پول دار و مشهوری به نام خدیجه بوده است، و بقیه داستان ها..
اسلام ناب محمدی و دستورات الله مدینه که همانا انتقام جویی محمد از اجتماع  به دلیل بیماری روانی او بوده است، در این ویدیو به خوبی می بینید.
حال سوال پیش می آید که چه کسانی باید از نظر این الله خیالی که ساخته و هنر محمد انتقام گیر است، کشته شوند، که پاسخ این سوال نیز به شیوایی در نوشته های قرآن محمد  آمده است:
قَاتِلُواْ الَّذِینَ لاَ یُؤْمِنُونَ بِاللّهِ وَلاَ بِالْیَوْمِ الآخِرِ وَلاَ یُحَرِّمُونَ مَا حَرَّمَ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَلاَ یَدِینُونَ دِینَ الْحَقِّ مِنَ الَّذِینَ أُوتُواْ الْکِتَابَ حَتَّى یُعْطُواْ الْجِزْیَةَ عَن یَدٍ وَهُمْ صَاغِرُونَ (توبه/۲۹ ):و کسانیکه از اهل کتابى (یهودیان و مسیحیان) که به الله و روز آخرت ایمان ندارند و حرام داشته ی الله و پیامبرش را حرام نمى‏گیرند و دین حق نمى‏ورزند، آن ها را بکشید (آنقدر بکشید که تسلیم شوند و باج و خراج بدهند به پیامبر اسلام) تا به دست خویش و با حقارت جزیه بپردازند.

به راستی چه دنیای وحشتناکی میشد اگر مسلمانان  با آن اندیشه مالیخولیائی و انتقام کشی اداره ی جهان را نیز به دست می گرفتند. نمونه کوچک و کم رنگ آن را  از سه دهه گذشته تاکنون در ایران خودمان شاهد بودیم.
اکنون پرسشی برای ما پیش آمده است که چرا الله دستور به کشتن مسیحیان و یهودیان و دیگر انسان هایی که به ادیان دیگر اعتقاد دارند می دهد، که باز هم خود شخص الله جواب را برای ما در کتاب پر محتوایش قرار داده است:
وَقَالَتِ الْیَهُودُ عُزَیْرٌ ابْنُ اللّهِ وَقَالَتْ النَّصَارَى الْمَسِیحُ ابْنُ اللّهِ ذَلِکَ قَوْلُهُم بِأَفْوَاهِهِمْ یُضَاهِؤُونَ قَوْلَ الَّذِینَ کَفَرُواْ مِن قَبْلُ قَاتَلَهُمُ اللّهُ أَنَّى یُؤْفَکُونَ (توبه/۳۰): و یهودیان مى‏گویند عزیر پسر الله و مسیحیان مى‏گویند مسیح پسر الله، این سخنى است که به زبان مى‏آورند و به سخن کافران پیشین تشبث مى‏جویند، الله (باید) آنها را بکشد که چگونه به بیراهه میروند.
در اینجاست که الله مدینه،تبصره ای برای مسلمین قرار می دهد و به آن ها می گوید که ای مسلمین شما می توانید  یهودیان و مسیحیان را نکشید، در صورتی که آن ها به شما جزیه (رشوه )پرداخت کنند.
چه الله عادل و سخاوتمند و البته پول دوستی، چه دستورات به حق و به دور از خشونتی؟ اگر این دین الله آن چنان است که دکان داران آن  در این۱۴۰۰ سال به ما فروخته اند، چرا با باج گرفتن به نام جزیه، کافران هم چنان می توانند به دین و آئین خود باقی بمانند؟
واقعاً چه الله مهربان و دلسوزی، چه روح لطیفی دارد این الله و چقدر برای انسان ها که ادّعا می کند خوش آن ها را ساخته،ارزش و احترام قائل است، و چه گونه با گرفتن پول از کافران، آنان را هم چنان در کفر و گراهی خود باز می دارد؟.
درست مانند تعدادی از مأمورین گمرک ما که با گرفتن رشوه، چشم خود را بر روی کالای وارداتی می بندند، و یا آخوندهایی که در جای قاضی نشسته اند، و بادریافت رشوه، گناهکاری را آزاد، و یا بیگناهی را به چوبه دار می بندند.
الله دستورات بسیاری از این قبیل در قرآن دارد و راه و روش زندگی را به خوبی به مسلمانان آموخته است،برای مثال:
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ قَاتِلُواْ الَّذِینَ یَلُونَکُم مِّنَ الْکُفَّارِ وَلْیَجِدُواْ فِیکُمْ غِلْظَةً وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ (توبه/۱۲۳): اى کسانى که ایمان آورده‏اید با کافرانى که مجاور شما هستند بجنگید و بکشیدشان و آنان باید در شما خشونت بیابند و بدانید که الله با متقیان است.
کار الله همین است،کشتن و سرکوب کردن هر انسان آزاده ای که نمی خواهد زیر بار زور و خفّت برده شدن برای مسلمانان برود. از دید این الله قاتلان و کشندگان دیگر باوران، متقیان به شمار می آیند.
الله به تمامی انسان هایی که مسلمان نیستند، توهین نیز می کند. برایتان مثالی می آورم تا در تاریکی نمانید:
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ إِنَّمَا الْمُشْرِکُونَ نَجَسٌ فَلاَ یَقْرَبُواْ الْمَسْجِدَ الْحَرَامَ…..(توبه/۲۸): مؤمنان همانا مشرکان نجس هستند، لذا نباید پس به مسجدالحرام نزدیک شوند
طبق آیات قبلی تمامی انسان هایی که به الله مدینه و رسولش و دستورات آن ها اعتقاد نداشته باشد، شرک ورزیده و کافر است،با استناد به این آیه(توبه/۲۸)تمامی کافر، و نجس می باشند.
الله که این باشد و آزادانه و بی پروا به انسان ها توهین کند و دستور قتل عام و کشتار و شکنجه و پول زور گرفتن بدهد،از یک فرد مسلمان چه انتظاری می رود؟
تا ما دست بر قلم می بریم و چیزی می نویسیم،در بالاترین و فیس بوک و…مسلمین به ما می گویند که به اعتقادات ما توهین نکنید،با دین ما کاری نداشته باشید،به عقاید ما احترام بگذارید و….
هموطن مسلمان، کلاه خودت را قاضی کن و ببین من بی احترامی می کنم یا الله تو که هزار و چهارصد سال است به هر غیر مسلمانی بی احترامی کرده و حقوق بشر را توسط استبداد و دیکتاتوری که در او به وفور یافت می شود پایمال کرده است؟
من به اعتقادات شما کار دارم یا این دین شماست که به شما اجازه می دهد تا به هر غیر مسلمانی به چشم نجاست نگاه کنید و ریختن خونش را حلال بدانید؟
هزار و چهارصد سال است همه جور توهین و تحقیر و ترور و نسل کشی را همین مسلمانان به نام الله در دنیا به راه انداخته اند. آن ها به اعتقادات دیگران کاری ندارند. آیا آن ها به عقاید دیگر انسان ها احترام می گذارند؟
از من و دیگر نویسندگانی که در پی خرافات زدایی و نشان دادن اسلام حقیقی همه جور توهین و خطر را به جان خریده ایم و می نویسم تا بلکه به مردم ایران مان خدمتی کرده باشیم و بهشان آگاهی داده باشیم.
حال، انتظار دارید که مهر خاموشی بر لبان خود بزنیم و خودمان را سانسور کنیم و دم از حقایق نزنیم؟ خیر، هموطن مسلمان من، همانقدر که تو ایرانی هستی، یک یهودی، یک مسیحی، یک زرتشتی، یک بی دین، ویا یک بهائی که در ایران زاده شده نیز ایرانی است.
همه ی ایرانیانی که به دین دیگری غیر از اسلام اعتقاد دارند، سال هاست خون دل می خورند و تحقیر می شوند و بهشان همه گونه بی احترامی می شود. زندان میروند، شکنجه می شوند، اعدام می شوند، دیگر چه بی حرمتی باید به این ایرانیان هموطن عزیزمان میشد، که نشده است؟
این طیف آگاه و روشن ضمیر از ترس از دست دادن خانواده هایشان و عزیزانشان در مقابل توهین های شما، از درون پر از غم شدند و اندوهگین گشتند ولی خم به ابرو نیاوردند. مجبور به ترک آب و خاکشان گشته اند و حال ادّعای دموکراسی و احترام به عقایدت را می کنی؟
هر وقت دینتان را به خانه هایتان و درون قلب و اندیشه اتان محدود کردید، بیایید و از دموکراسی صحبت کنید.
من تا نفس می کشم، واقعیات اسلام را به رخ تمامی ایرانیان می شکم و از هموطنان رنج دیده و ستم کشیده ی عزیزم که به دیگر ادیان معتقند، دفاع خواهم کرد. چرا که این آب و خاک همان اندازه که برای شماست، برای آن ها نیز هست. ولی شما با تهدید ها و توهین هایتان آن ها را زاده ی این سرزمین بودن پشیمان کرده اید.
با درود به تمام ایرانیان عزیز و به امید ایرانی آزاد به دور از هر گونه خشونت و بی احترامی به یکدیگر.

http://www.fozoolemahaleh.com/2010/11/25/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D8%B9%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%B3%D9%84%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%85-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%9F#

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر