۱۳۹۴ فروردین ۲۷, پنجشنبه

قاسم اکسیری‌فرد استاد دانشگاه و از اساتید نابغه‌ی فیزیک را به خاطر می‌آورید؟


قاسم اکسیری‌فرد استاد دانشگاه و از اساتید نابغه‌ی فیزیک را به خاطر می‌آورید؟
همان کسی که به دلیل داشتن صدای زنانه از تدریس در دانشگاه محروم شد.
قاسم اکسیری‌فرد را فقط به این دلیل که صدای زنانه دارد در اردیبهشت ۱۳۹۳ از تدریس در دانشگاه خواجه نصیر کنار گذاشتند. این استاد فیزیک دانشگاه در صفحه‌ی فیس‌بوک خود نوشته است که از روز دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ مصادف با بیست آوریل ۲۰۱۵ از ساعت ده صبح تا شش عصر روبه‌روی دفتر مرکزی دانشگاه خواجه نصیر به نشانه‌ی اعتراض خواهد ایستاد و با سکوت خود به این گزینش ناعادلانه اعتراض خواهد کرد. او در صفحه‌ی فیس‌بوک خود چنین آورده است:
«از روز دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ مصادف با بیست آوریل ۲۰۱۵
از ساعت ده صبح تا شش عصر
روبه‌روی دفتر مرکزی دانشگاه خواجه نصیر٫
تقاطع میرداماد ولیعصر٫ بالاتر از مجتمع پایتخت
با ایستادن در پیاده‌رو در سکوت کامل، نسبت به عدم تمدید قرارداد خود و رد صلاحیت خود برای احراز عضویت هیات عملی آموزشی و پایمال شدن حق کارم دست به اعتراض می‌زنم.
دقت کنید با رای به عدم احراز صلاحیتم توسط کمیته احراز صلاحیت‌های عمومی دانشگاه خواجه نصیر من رسما نمی‌توانم هیچ شغل دیگری در کشور خودم بیابم. من در حیطه‌ی حقوق مدنی و شهروندی و قانونی‌ی خود به این کار دانشگاه معترض بوده و هستم و خواهم بودو خواهان به رسمیت شناخته شدن حق کارم هستم.
در زمان ایستادنم به هر سوال هر شهروندی در مورد موضوع کاری خود و خواجه نصیر پاسخ خواهم داد. لطفا بیایید با من عکس یادگاری بگیرید.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر