۱۳۹۴ تیر ۲۰, شنبه

داعش در روزهای گذشته در استان انبار در عراق، پنج زن را زنده در آتش سوزاند.

  • داعش در روزهای گذشته در استان انبار در عراق، پنج زن را زنده در آتش سوزاند.
  • این زنان به خاطر ممانعت از اینکه فرزندان خود را به این گروه تروریستی بدهند، مجازات شده اند.
  • داعش با این استدلال که جهاد، یعنی پیوستن به داعش و برای همه مسلمانان الزامی است، نافرمان ها را می کشد.

داعش در روزهای گذشته در استان انبار در عراق، پنج زن را به خاطر ممانعت از اینکه فرزندان خود را به این گروه تروریستی بدهند زنده در آتش سوزاند.
به گزارش سایت «کریستین تودی» و به نقل از رهبر یکی از قبایل محلی، داعش پس از سوزاندن این زنان، فرزندانشان را نیز در آتش سوزانده است.
«شیخ نعیم الکود»، رییس قبیله «بونمر» در استان انبار می گوید که  این زنان و واقع در ۳۱ مایلی غرب رمادی به آتش کشیده شدند.
«رایان مائورو» یک تحلیل‌گر امنیت ملی درباره اقدامات داعش می گوید که داعش با هدف نشان دادن هزینه های سنگین برای مخالفت هایی با این گروه صورت می گیرد این رفتار را  از خود نشان می دهد.
او می گوید که «داعش با این استدلال که جهاد، یعنی پیوستن به داعش و برای همه مسلمانان الزامی است، غیرنظامیانی را که از پیوستن به داعش خودداری می کند را مشرک اعلام و اعدام می کند.» 
این تحلیل‌گر مسایل امنیتی موضوع «معاث الکساسبه» را که در ژانویه گذشته زنده سوزانده شد مثال می زند و می گوید این اقدام داعش با این استدلال که «اسلام کشتن افرادی را که با پرتاب بمب، مسلمانان را می کشند مجاز می داند»، توجیه شده بود.
مائورو درباره موضوع این قبیله نیز معتقد است که زنده سوزاندن غیرنظامیان و جدا کردن پسران از مادرانشان اکنون به همین دلیل به اقدامی پذیرفته شده در بین اعضای داعش تبدیل شده است.
این گزارش در حالی منتشر می شود که بنا بر گزارش ها، جنگجویان داعش درمنطقه قائم دو زن متهم به همکاری با نیروهای امنیتی عراق را هم کشته اند. آنها این دو زن را در رود فرات غرق کردند.
پیشتر نیز داعش زنان حدود ۵۰ دختر ایزدی که برخی با ۱۰ سال سن در بند این گروه تروریستی بودند را در بازارهای برده فروشی در سوریه به حراج گذاشته و هر یک را به قیمتی نزدیک به ۸۰ دلار فروخته بود.
منبع خبر:
http://www.manoto1.com/news/x9xty5/NEWS18381?utm_campaign=socialflow&utm_source=socialflow&utm_medium=facebook

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر