۱۳۹۴ مرداد ۹, جمعه

پخش بیانیه های انجمن در شهرهای کرد نشین








پخش بیانیه های انجمن در شهرهای کرد نشین

ر زمانی که پادو های جمهوری اسلامی با یک پا در تهران و با پای دیگر در مجالس ۵+۱ در آرزوی پایبوسی ولی نعمت های خود بودند، سخنگوی انجمن «بهزاد همدانی»، از پخش وسیع فراخوان انجمن پادشاهی ایران در شهرهای کردنشین، در غرب کشور خبر میدهد.
یاران انجمن «بهزاد همدانی» شهر های سنندج، کرمانشاه، همدان و اراک را به صورت وسیع پوشش داده اند. وی در ادامه گزارش، خبر میدهد که در این راستا، فراخوان انجمن در بخشهایی از مناطق شهر کرج و به همچنین بخشی از مناطق تهران نیز توسط هموندان این انجمن پخش شده است.
متن این فراخوان که بازتاب دهنده سیاست کلی انجمن پادشاهی ایران است و در تابستان سال پیش به تصویب انجمنهای پادشاهی رسیده است به این شرح است:
دختران و پسران کورش، فرزندان کاوه آهنگر و شما پادشاهان ایران،
رژیم اسلامی خمینی، این پس مانده ۱۴۰۰ سال اسارت ایرانی، آنچه که می توانست در این دو دهه در خوش خدمتی به اربابان شرقی و غربی خود در از بین بردن شیرازه کشور ما و ماند گاری وجود ناپاک‌اش انجام داده است.
آریابوم ما ایران، نه با توافق قدرتهای بیگانه، بلکه علیرغم میل آن‌ها، با مشت و گلوله شما ایرانیاران آزاد میشود. کشمکش ابرقدرتها چه با رژیم اسلامی در تهران و چه با رژیم اسلامی در عراق (داعش)، دعوای ارباب و نوکر است و به ما ربطی ندارد.
از این روی من، جمشید شارمهد، امروز همه شما ایرانیاران را فرا میخوانم، تا درفش کاویانی را در دست گرفته و مانند هزاران مبارز دیگر به صفوف «انجمن پادشاهی ایران» بپیوندید و خود را برای آخرین نبرد آماده کنید. آینده کشور ما ایران، بر اساس قوانین کشورداری کورشی و عدالت ساسانی و بر شانه های شما همرزمان برقرار میشود. ما نه محتاج پشتیبانی غرب هستیم و نه دلسوزی سازمان ملل مقتدره را نیاز داریم. در این نبرد دستان پر توان هزاران مبارز دلیر در سرزمینهای آریایی و هم سرنوشت، از کردستان گرفته تا آریانا و از تاجیکستان گرفته تا بلوچستان، یاری دهنده ما هستند..
از سوی انجمن پادشاهی ایران
مهندس جمشید شارمهد
سخنگوی انجمن «بهزاد همدانی» در این گزارش خاطرنشان میکند که بازتاب این حرکت تبلیغاتی در بین جوانان بسیار مثبت بوده و همه یاران انجمن پادشاهی ایران را دعوت میکند که از این حرکت پیروی کنند و حضور خود را از این طریق نشان دهند. وی در این گزارش تلفنی میافزاید که هموندان انجمن «بهزاد همدانی» با این اقدام، آمادگی خود را برای اقدامات بعدی اعلام میکنند. وی در ادامه میافزاید که اهمیت این حرکت تبلیغاتی را دشمنان مستقیم ما یعنی «بیت رهبری» بهتر از همه میفهمند. بی جهت نیست که  کیهان تهران (کیهان حسین شریعتمداری) هر دو سه هفته یک بار مقاله ای تحت عنوان «پا ورقی» در چاپ کاغذی خود، علیه «انجمن پادشاهی ایران» منتشر میکند.  سخنگوی انجمن «بهزاد همدانی» گزارش خود را با اشاره به گفته های استاد فولادوند، با این جمله به پایان میرساند:
بگذار آنها ایرانفروشی کنند، بگذار آنها تبلیغات کنند و به خیال خودشان قهرمان بی-بی-سی و صدای آمریکا باشند، صحنه اصلی جنگ ما خیابان های همین شهرها هست که امروز ما بیانیه پخش کردیم. ما شاهرگ رژیم را هم اینجا میزنیم.
 https://tondar.org/content/2015/07/9564.html



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر