۱۳۹۳ مهر ۲۸, دوشنبه

آزادی در اسلام برای زن بی معناست !

آخوند تازی زاده علم الهدی:
"تک خوانی زنان و توسعه موسیقی تامین کننده منافع دشمنان است"
این بار نخستی نیست که از اسلامگرایان و در راس آنها حاکمان جبار ایران اینچنین فتواهای نامعقول و افراط گرایانه ای به گوش میرسد.
نباید فراموش کرد که پایه گذار این حکومت از دستورات ناب اسلامی بهره میگیرد و همانگونه که در زمان محمد پیامبر این دین ضد انسانی و مخالف با شادی نیز در ضدیت کامل با زنان و البته آزادی های فردی و اجتماعی آنان بوده است .
گویا که صدای زنان در اوازخوانی با اراده سست و تحریک پذیر و شهوت پرست مسلمانان در تضاد است و باعث به گناه افتادن آنان میشود !
در زمان صدر اسلام نیز محمد از کارگزار خویش الله دستوراتی را مبنی بر محدودیت زنان و مخالفت با موسیقی و شادی دریافت و ابلاغ کرده بود .
در تازی نامه(قران) اگر چه به اين موضوع(آواز زن) به صراحت پرداخته نشده است، اما آياتي از آن وجود دارد كه الله به همسران پيامبر توصيه مي كند كه(هنگام سخن با نامحرم، صداي خود را تغيير ندهند) با ناز و ادا سخن نگويند، نكند دل هاي مريض به طمع افتد.
سوره احزاب ایه 32
" يَانِسَاءَ النَّبىِِّ لَسْتنَُّ كَأَحَدٍ مِّنَ النِّسَاءِ إِنِ اتَّقَيْتنَُّ فَلَا تخَْضَعْنَ بِالْقَوْلِ فَيَطْمَعَ الَّذِى فىِ قَلْبِهِ مَرَضٌ وَ قُلْنَ قَوْلًا مَّعْرُوفًا"
يعني:
اى همسران پيامبر، شما مانند هيچ يك از زنان (ديگر) نيستيد، اگر قصد داريد تقوا پيشه كنيد، پس به ناز سخن مگوييد تا آنكه در دلش بيمارى است طمع ورزد و گفتارى شايسته گوييد.
در مجموع اسلام با شادی و البته با آزادی زنان مخالف است همین و بس!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر