۱۳۹۳ مهر ۲۹, سه‌شنبه

پخش بیانیه های انجمن پادشاهی در شهرهای کشور







پخش بیانیه های انجمن پادشاهی در شهرهای کشور
هفته پیش سخنگوی انجمن «فرهاد» در گزارشی خبر از پخش گسترده و غافل گیرانه بیانیه ها و فراخوانهای انجمن پادشاهی ایران در شهرهای غرب کشور (کرج، همدان، ایلام، …) داد. امروز سخن گوی انجمن «فرهاد» در گزارشی جدید از ادامه تبلیغات در شهرهای مرکز و جنوب کشور، شهرهای قم، اراک، خمین و اصفهان خبر میدهد.
این اقدام تبلیغاتی به نشانه حضور یاران در این شهرها انجام گرفته است. در این گزارش ها  یاران انجمن «فرهاد» یاد آور میشوند که: «ما میدانیم که چه پخش بیانیه و چه حمله به نیروهای انتظامی، حکم آن برای یاران تندر حکمی همآنند حکم علیه یک محارب است. اما ما به عمد دست به این کار در سطح وسیع زدیم تا به همه ایرانیان نشان دهیم که این رژیم درمانده و بدبخت است و تنها با زور تبلیغات کارچاق کن های غربی بر پا ایستاده. »
سخنگوی انجمن فرهاد ادامه میدهد که پخش بیانیه ها به گونه سنتی توسط اعلامیه و تراکتها و پسترهای چاپ شده با قدرت هرچه تمامتر در شهرهای دیگر آریابوم ادامه خواهد داشت.
gharb02وی از همه ایرانیاران میخواهد که به هم این شیوه فرکانس رادیو تندر روی ماهواره هات-بیرد را به همه مبارزینی که دسترسی به اینترنت ندارند معرفی کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر