۱۳۹۳ آبان ۹, جمعه

ﺭﺩﭘﺎﯼ ﺩﺯﺩ ﺁﺑﺎﺩﯼ ﻣﺎ، ﭼﻘﺪﺭ ﺷﺒﯿﻪ ﭼﮑﻤﻪ ﻫﺎﯼﮐﺪﺧﺪﺍﺳﺖ؟؟؟؟؟؟

ﺭﺩﭘﺎﯼ ﺩﺯﺩ ﺁﺑﺎﺩﯼ ﻣﺎ، ﭼﻘﺪﺭ ﺷﺒﯿﻪ ﭼﮑﻤﻪ ﻫﺎﯼﮐﺪﺧﺪﺍﺳﺖ؟؟؟؟؟؟
ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﺭﺩﭘﺎﯼ ﺑﻪ ﺟﺎ ﻣﺎﻧﺪﻩ، ﺷﺒﻴﻪ ﭼﮑﻤﻪ ﻫﺎﯼ ﮐﺪﺧﺪﺍﺑﻮﺩ ﯾﮑﯽ ﻣﯿﮕﻔﺖ : ﺩﺯﺩ، ﭼﮑﻤﻪ ﻫﺎﯼ ﮐﺪﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺩﺯﺩﯾﺪﻩ، ﺩﯾﮕﺮﯼ ﮔﻔﺖ: ﭼﮑﻤﻪ ﻫﺎﺵ ﺷﺒﯿﻪ ﭼﮑﻤﻪ ﮐﺪﺧﺪﺍ ﺑﻮﺩﻩ.
ﻫﺮﮐﺴﯽ ﺑﻪ ﻃﺮﯾﻘﯽ ﻭﺍﻗﻌﯿﺖ ﺭﺍ ﺗﻮﺟﯿﻪ ﻣﯿﮑﺮﺩ.
ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﺍﯼ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩ: ﮐﻪ ﻣﺮﺩﻡ؛ ﺩﺯﺩ، ﺧﻮﺩﮐﺪﺧﺪﺍﺳﺖ، ﻣﺮﺩﻡ ﭘﻮﺯﺧﻨﺪﯼ ﺯﺩﻥ ﻭ ﮔﻔﺘﻨﺪ : ﮐﺪﺧﺪﺍ ﺑﻪﺩﻝ ﻧﮕﯿﺮ، ﻣﺠﻨﻮﻥ ﺍﺳﺖ ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﺍﺳﺖ، ﻭﻟﯽ ﻓﻘﻂ ﮐﺪﺧﺪﺍ ﻓﻬﻤﯿﺪ ﮐﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﻋﺎﻗﻞ ﺁﺑﺎﺩﯼ ﺍﻭﺳﺖ.
ﺍﺯ ﻓﺮﺩﺍﯼ ﺁﻥ ﺭﻭﺯﮐﺴﯽ ﺁﻥ ﻣﺠﻨﻮﻥ ﺭﺍ ﻧﺪﯾﺪ ﻭ ﺍﺣﻮﺍﻟﺶ ﺭﺍ ﺟﻮﯾﺎ ﺷﺪﻧﺪ ﮐﻪﮐﺪﺧﺪﺍ ﻣﯿﮕﻔﺖ: ﺩﺯﺩ ﺍﻭ ﺭﺍ ﮐﺸﺘﻪ ﺍﺳﺖ، ﮐﺪﺧﺪﺍ ﻭﺍﻗﻌﯿﺖ ﺭﺍ ﮔﻔﺖ ﻭﻟﯽ ﺩﺭﮎ ﻣﺮﺩﻡ ﺍﺯ ﻭﺍﻗﻌﯿﺖ، ﻓﺮﺳﻨﮕﻬﺎ ﻓﺎﺻﻠﻪﺩﺍﺷﺖ، ﺷﺎﯾﺪ ﻫﻢ ﺍﺯ ﺳﺮ ﻧﻮﺷﺖ ﻣﺠﻨﻮﻥ ﻣﯿﺘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ. ﭼﻮﻥ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺁﺑﺎﺩﯼ، ﺩﺍﻧﺴﺘﻦ ﺑﻬﺎﻳﺶ ﺳﻨﮕﯿﻦ ﻭﻟﯽ ﻧﺎﺩﺍﻧﯽ،ﺍﻧﻌﺎﻡ ﺩﺍﺷﺖ، ﭘﺲ ﻫﻤﻪ ﻋﺮﻋﺮﮐﻨﺎﻥ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻪ ﮐﺪﺧﺪﺍ ﺟﻤﻊ ﻣﯿﺸﺪﻧﺪ !!!!!
اگر فکر میکنید یک در صد اسید پاشی به زنان در اصفهان کار اوباشان حکومتی نیست توجه کنید:

حسن روحانی چند هفته قبل از آغاز موج اسید پاشی عصر شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ در جمع «ایثارگران» مشهد سخنرانی کرد و گفت: این سرزمین برای حجاب و عفت جنگید و مبارزه کرد و پیکرهای بی جان روی سنگ های مسجد گوهرشاد به زمین افتاد اما از عفافش دفاع کرد و دفاع می کند و نخواهد گذاشت آن میراث شوم خاندان جنایتکار پهلوی در این سرزمین خودنمایی کند.
روحانی با تاکید مجدد بر ضرورت رسیدگی بیش از پیش به «ایثارگری» گفت: قانون جامع «ایثارگری» و خدمات «ایثارگری» را با وجود اینکه سالها مانده بود و خاک می خورد از قفسه درآوردیم، بوسیدم و خاکهایش را زدودیم و بر سینه گذاشتیم و برای اجرا به «دست مجریان» سپردیم.

یک نماینده اصولگرای مجلس هفتم: «ده تا بد حجاب اعدام کنید تا بد حجابی تمام شود.»

سعید حنایی: «من یک بسیجی هستم و اگر دستگیر نمیشدم . دهها زن دیگر را که نصفه شب راه میرفتند میکشتم.»

رئیس بسیج قتلهای محفلی کرمان: «ما به فتوای آیت الله مصباح یزدی، بدحجابها را به قتل رساندیم.»
شعار حزب الله در نماز جمعه : «بدحجاب اعدام باید گردد.»
احمد خاتمی: «اقدام فرهنگی کارایی ندارد. ما باید برای حجاب ، خون بریزیم.»

و محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت بنفش میلیون‌ها زن بی‌ حجاب را "بیمار" خطاب کرد و گفت: «برخورد با بدحجابی را تایید می کنیم»

اکبر هاشمی‌ رفسنجانی‌ و سید محمد خاتمی پس از اسید پاشی‌های زنجیره‌ ای صدایشان شنیده نشد!

لازم به ذکر است طرفداران حکومت اسلامی اندکی‌ پس از سخنان تهدید آمیز حسن روحانی و سخنگویش که زنان بد حجاب را «بیمار» خطاب کردند، حملات «زنجیره‌‌ای اسید پاشی» به صورت دختران سرزمینمان ایران آغاز کردند.

همانطور که پس از "خس و خاشاک" خطاب کردن مردم توسط احمدی‌نژاد، ندا آقاسلطان و بسیاری از جوانان برومند ایرانی‌ کشته شدند، اینبار دهها دختر جوان پس از سخنان نفرت انگیز روحانی، قربانی برخورد خشن تندرویان مذهبی شدند و بنا به گزارش‌ها حداقل یک نفر تا کنون فوت کرده است.

با وجود بازتاب گسترده اخبار اين عمل متوحشانه و ناهنجار در رسانه ها، تاكنون نه تنها برخورد قاطع و حتا ابراز انزجار و تبرى جستن از بنيادگرايان از سوى مقامهاى سياسى كشور ديده نشده كه به جاى پاسخ گویی مسئولانه به اعتراضات گسترده مردمی در شهرهای مختلف ، تلاشها در جهت تقلیل گرایی و ساده سازی جرم از یک اقدام سازمان یافته به حرکتی فردی و بازداشت معترضان به جای مسببان بوده است.

روحانی در شهریور گفته بود مریضی با "فیلتر"، دیوار و "ون" حل نمی‌شود! مریض را پیش متخصص می‌بریم!
و سخنگوی دولت اعلام کرد: «برخورد با بدحجابی را تایید می کنیم»
علی یونسی دستیار ویژه روحانی: عامل اسیدپاشی مزدور خارج است!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر