۱۳۹۳ آذر ۱۷, دوشنبه

" پدوفیلیا چیست و شخص پدوفیل کیست؟"

" پدوفیلیا چیست و شخص پدوفیل کیست؟" 

پدوفیلیا شامل تحریک شدن مکرر جنسی و یا احساس نیاز و هوس کردن و برانگیخته شدن احساسات جنسی در قبال کودک و یا کودکان است.
بیمار پدوفیل باید بیش از ۱۶ سال سن داشته باشد و تحریک جنسی باید مربوط به کودک با سن کمتر از 16 سال باشد.
اختلاف سنی بین بیمار و شخص محرک باید حداقل ۵ سال باشد تا شامل تعریف پدوفیلیا بشود. (نقل از ویکی پدیا)

شخص پدوفیلی لازم نیست با کودکان مختلف رابطه داشته باشد،
کافی است که او یک بار با کودکی رابطه‌ی سکس برقرار نماید و در نتیجه میل به داشتن سکس با کودکان در او بیشتر و چنین رابطه‌ای لذتبخش‌تر خواهد بود.
قرآن کتابی است که محمد ابن عبدالله آن را به خدائی به نام الله نسبت داده است؛
پس قرآن نمود افکار اوست!
او در این کتاب مجوز ازدواج دخترانی را صادر کرده است که هنوز پریود نشده‌اند
وَاللَّائِي يَئِسْنَ مِنَ الْمَحِيضِ مِن نِّسَائِكُمْ إِنِ ارْتَبْتُمْ فَعِدَّتُهُنَّ ثَلَاثَةُ أَشْهُرٍ وَاللَّائِي لَمْ يَحِضْنَ وَأُوْلَاتُ الْأَحْمَالِ أَجَلُهُنَّ أَن يَضَعْنَ حَمْلَهُنَّ وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مِنْ أَمْرِهِ يُسْرًا (طلاق/4)
و (اگر طلاق دادید) آن زنانتان كه از پریود نوميد شدند اگر (در پریود شدنشان)شك داريد، عده‌ی آنان سه ماه است و (دخترانى) كه (هنوز) پریود نشده‌اند. و زنان آبستن مدتشان اين است كه وضع حمل كنند و هر كس از الله بترسد، براى او در كارش آسانی می‌گرداند.( این آیه مدنی است)

محمد در سن 54سالگی با عایشه که 6 سال داشت ازدواج نمود و در سن 9 سالگی اولین سکس با وی را تجربه کرده است(زفاف)
عایشه در هنگام مرگ محمد در حدود 18 ساله بوده است.
در این حدیث او با کودکان هم‌سن و سالی که برای بازی نزد او می‌آمدند، در حضور محمد بازی کرده است
(صحیح مسلم/ کتاب نکاح/بابا تزویج الاب، البکر الصغیره)

یامبر اسلام وقتی با من ازدواج کرد که من شش یا هفت ساله بودم. وقتی ما به مدینه آمدیم،ام رومان وقتی من در حال تاب بازی بودم پیش من آمد، مرا آماده و آرایشم کرد بعد مرا نزد پیامبر خدا بردند، و او وقتی من ۹ ساله بودم با من جماع کرد. او مرا جلوی در نگه داشت و من از خنده در حال ترکیدن بودم.
سنن ابو داوود ۳۱٫۴۹۱۵ و ۳۱٫۴۹۱۶ , ۳۱٫۴۹۱۷

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر